Mijn passie voor strategische digitale marketing heeft geleid tot talloze inspirerende succesverhalen!
Mijn klanten geef ik hier graag een podium. Ze kozen er immers voor om de marketing van hun bedrijf aan te pakken en zo hoge toppen te scheren. En of ze dat goed doen. Duik je mee in hun verhaal?
Wat ze wilde Soraya was overweldigd door de verscheidenheid aan juridische diensten, waardoor focus en een duidelijke positionering in de markt ontbraken. Nu was ze klaar om haar positie te claimen in een overvolle markt.
Wat we deden We verdiepten ons in haar huidige juridische diensten, doelgroepen en marktpositionering. En wat bleek? Door haar dienstenpakket en prijsstructuur te herbekijken konden we haar sterktes meer naar voren laten komen. Zo gezegd, zo gedaan. En daarbij hoorde ook een aangepaste tone of voice die naadloos aansluit bij haar doelgroep.
Nu is Soraya volop aan het implementeren, voelt ze zich sterker dan ooit en creëerde ze haar eigen stukje blauwe oceaan. Maar bovenal: nu doet ze wat ze het liefste doet – vennootschappen begeleiden naar een succesvolle toekomst.
Wat ze wilde “Ik weet waar ik naartoe wil, maar ik weet niet hoe ik het moet overbrengen.” Nele voelde zich onzichtbaar en eigenlijk was ze dat stiekem ook een beetje. Tijd voor verandering.
Wat we deden Tijdens een Strategic Power Session van 3 uur brainstormden we over:
Neles visie zetten we haarfijn om in concrete acties en nu claimt ze haar plek in de spotlights. Het resultaat van de sessie mag er dan ook zijn:
Wat ze wilde Charlie droomt ervan om nieuwe leads te verzamelen en haar aanbod beter te pitchen.
Wat we deden Hoewel Charlie een heldere visie, een steengoed aanbod en een fantastisch team heeft, had ze geen leads en wist ze niet hoe ze haar aanbod moest pitchen. Resultaat: paniek. Ze boekte een gratis intakegesprek bij mij en dat bleek een goede zet. Na slechts 45 minuten samenwerken, hadden we niet alleen een actieplan voor de komende week, maar ook een pad naar echte, duurzame oplossingen. Een van de problemen was dat ze wel een sterk aanbod had, maar dat haar doelgroep eigenlijk geen weet had van dat aanbod. Een gemiste kans. Daarom zetten we een vragenlijst op die haar heel wat opleverde:
Vul ons formulier in en ontvang een uitnodiging om een kennismakingsgesprek in te plannen.
Nieuwe inzichten en strategisch advies om je bedrijf naar een hoger niveau te tillen? Check. Met een duidelijk actieplan zet je meteen de beste stappen om je marketingstrategie te optimaliseren, je content te verbeteren, je online zichtbaarheid te vergroten en prospects te converteren naar klanten.
Verdiep je op je eigen tempo in marketing. In de DIY Academy verwerf je de juiste kennis en vaardigheden om te groeien als bedrijf en als business owner.
Ga all the way en geef de marketing van je bedrijf uit handen. E-mails, social media, website, fotografie … You name it, we do it. En zo bespaar ik je samen met mijn team heel wat kopzorgen.
Vul ons formulier in en ontvang een uitnodiging om een kennismakingsgesprek in te plannen.
Alle prijzen weergegeven op de website zijn excl. btw. Prijzen zijn steeds onder voorbehoud van wijzigingen of typfouten.
Fotografie door Ellen Terrace, Noud Van Aken, Tinneke Lodeweyckx, Nicole den Harder, Jolien Quintyn, Maxime Hoofdt, mezelf en andere liefdevolle amateur fotografen. Video- en fotografie door Lucy De Bruijn en Yannick Van Aertselaer.
© 2021-2024 That’s Called Strategy | Alle rechten voorbehouden | BTW BE0801945421
Kumppani BV – Bommelsrede 13 – 9070 Destelbergen
Algemene Voorwaarden | Cookies | Privacy | Website design That’s Called Strategy