Over mij

Het is mijn passie om ondernemers, zoals jij, bij te staan in hun online marketing en een sterk digitaal merk uit te bouwen.

Maar hoe is
die passie ontstaan?

Ik weet niet wanneer het juist ontstaan is, maar marketing is iets waar ik in mijn hogere studies plots veel meer over wou te weten komen. Ik studeerde af en ging op zoek naar een job. Ik solliciteerde en kwam een heel vriendelijke HR dame tegen het lijf. Ze luisterde naar wat ik te vertellen had, en zei me dat het mooi was hoe ik sprak over mijn passie ‘marketing’. Ze wou me een job in sales aanbieden, maar zei me ook dat mijn hart wel degelijk lag bij consumentenmarketing.

Leuk, dacht ik. Maar met dat masterdiploma van me heb ik eigenlijk niks praktisch gezien. Dus ik zocht een job in een grote corporate waar ik de kans kreeg om marketeer te zijn en deed een postgraduaat ‘Digitale Marketing’ erbij. Ik maakte toen een marketingplan op voor de zaak van mijn ouders, en voerde deze marketingactiviteiten dan ook nog eens uit. Een pittig jaar was me dat. Ik woonde in Gent, studeerde in Brugge en werkte in Sint-Niklaas. Ik vraag me nog steeds af hoe ik het gedaan gekregen heb. Iets met passie zeker …

Na een master, een postgraduaat en maandelijkse bijscholingen, .. begon het te kriebelen. Ik nam de marketing van het bedrijf van mijn ouders erbij. Maar in mijn eentje, leek het me niet echt haalbaar. Dus gingen we op zoek naar een marketing agency. Prachtige ideeën hadden deze, maar als KMO totaal niet uitvoerbaar. Ook hadden we al contact met verschillende mensen binnen hetzelfde bedrijf .. terwijl we nog niet eens gestart waren .. .

Dus begon ik na te denken

Die agency’s (waar ik nu zelf ook wel werk in hoofdberoep), voor zelfstandigen zijn deze toch super duur en onpersoonlijk? Ik ging op zoek naar potentiële klanten. Ik vond er al snel enkelen. Dus zo overtuigde ik mezelf en mijn omgeving dat ik zelfstandige kon zijn. En zo was That’s called strategy in mei 2020 geboren. Heerlijk, vind ik dit, als ik hierop terugdenk. Ik ben ontzettend blij dat ik deze stap heb durven zetten!

En daarom, lieve jij, naast mijn talloze bijscholingen en gewoon mezelf te zijn, ben ik ervan overtuigd dat we samen jouw bedrijf naar een hoger niveau kunnen tillen. Jij, met jouw kennis van jouw producten en diensten, ik, met mijn kennis en ervaring als marketeer. (Want ja, mezelf op de hoogte houden van alle nieuwe trends, daar houd ik van.)

Ik houd van

Ik houd dus van snelle veranderingen, maar ben ook stiekem misschien een beetje koopverslaafd (omdat ik altijd iets nieuws wil) en altijd op zoek naar nieuwe tools en snufjes. Ik leg graag de nadruk op een persoonlijk uitgewerkte strategie, en een volledig op maat uitgewerkt marketingplan, waarmee we samen de unieke identiteit van jouw bedrijf in de kijker zetten. Als je Rituals binnenstapt, ga je toch ook voor een beleving?

Aan de slag om jouw groei
werkelijkheid te laten worden?

Deze website gebruikt cookies om het gebruiksgemak te verbeteren. Lees meer over cookies in ons Cookiebeleid