First things first: Planning & Strategy

We starten met jouw strategie.
Een marketingstrategie bestaat namelijk uit een plan die aan de ene kant toekomstgericht werkt en aan de andere kant overkoepelend is voor al jouw marketingactiviteiten. Laten we starten met de bouwstenen hiervan:

Bepaal helder jouw doelen

Stel jouw doelen op door gebruik te maken van SMART. Dit betekent dat je jouw doelstellingen specifiek, meetbaar, acceptabel, realistisch en tijdsgebonden maakt.

Denk hierbij aan wanneer voor jou je bedrijf succesvol is, welke resultaten je wenst te behalen, enz…

Bepaal jouw missie

Jouw missie is waarvoor jij en je bedrijf staan. Het is iets wat je graag van de daken wenst te schreeuwen. Het omschrijft waarom jij bestaat en waarop je je inzet.

Bepaal jouw uniek verkoopargument

Wat maakt jou uniek in vergelijking met jouw concurrenten? Is het jouw product, is het de dienstverlening bij jouw product? Wat maakt jou anders?

Zodra je deze bouwstenen bepaald hebt, kunnen we starten met een allesomvattende marktstrategie voor jouw bedrijf.

Daarnaast is het belangrijk om deze strategie of visie om te zetten in de praktijk, en dat doen we door middel van een goed opgebouwde planning. We maken een contentplanning op voor alle kanalen, maar houden ook steeds het doel voor ogen.

Graag hierover eens sparren?

Laat hier jouw gegevens na zodat ik je meteen kan contacteren