We starten met jouw strategie.
Een marketingstrategie bestaat namelijk uit een plan die aan de ene kant toekomstgericht werkt en aan de andere kant overkoepelend is voor al jouw marketingactiviteiten. Laten we starten met de bouwstenen hiervan:
Stel jouw doelen op door gebruik te maken van SMART. Dit betekent dat je jouw doelstellingen specifiek, meetbaar, acceptabel, realistisch en tijdsgebonden maakt.
Denk hierbij aan wanneer voor jou je bedrijf succesvol is, welke resultaten je wenst te behalen, enz…
Jouw missie is waarvoor jij en je bedrijf staan. Het is iets wat je graag van de daken wenst te schreeuwen. Het omschrijft waarom jij bestaat en waarop je je inzet.
Wat maakt jou uniek in vergelijking met jouw concurrenten? Is het jouw product, is het de dienstverlening bij jouw product? Wat maakt jou anders?
Zodra je deze bouwstenen bepaald hebt, kunnen we starten met een allesomvattende marktstrategie voor jouw bedrijf.
Daarnaast is het belangrijk om deze strategie of visie om te zetten in de praktijk, en dat doen we door middel van een goed opgebouwde planning. We maken een contentplanning op voor alle kanalen, maar houden ook steeds het doel voor ogen.
Alle prijzen weergegeven op de website zijn excl. btw. Prijzen zijn steeds onder voorbehoud van wijzigingen of typfouten.
Fotografie door Ellen Terrace, Noud Van Aken, Tinneke Lodeweyckx, Nicole den Harder, Jolien Quintyn, Maxime Hoofdt, mezelf en andere liefdevolle amateur fotografen. Video- en fotografie door Lucy De Bruijn en Yannick Van Aertselaer.
© 2021-2024 That’s Called Strategy | Alle rechten voorbehouden | BTW BE0801945421
Kumppani BV – Bommelsrede 13 – 9070 Destelbergen
Algemene Voorwaarden | Cookies | Privacy | Website design That’s Called Strategy