De kracht van social media wordt vandaag zwaar onderschat. Op het account van je vriend ontdek je een prachtig geserveerd bordje met asperges, ei, … . Je begint meteen verder door te klikken waar hij gaan eten is en ontdekt het account van een restaurantje dicht in jouw buurt. Het account ziet er zeer netjes uit en je maakt snel een belletje om ook te reserveren.
Stel je nou eens voor dat dat account van dat restaurantje er slordig uitzag? Zou je dan even snel gereserveerd hebben als je nu deed?
Met social media is het erop of eronder. Je kan zichtbaar zijn en een positief imago creëren als je het goed doet, maar als je aanwezig bent en je doet het niet goed dan schaad het eerder dan het goed doet. Wees je er dus van bewust op welke kanalen je actief wenst te zijn. Hier geldt het spreekwoord “deelnemen is beter dan winnen” niet. Ofwel spring je hier op en zorg je dat je uitblinkt, ofwel doe je er beter niet aan mee.
Om hierin uit te blinken, kan ik jou hier zeker een handje helpen.
Alle prijzen weergegeven op de website zijn excl. btw. Prijzen zijn steeds onder voorbehoud van wijzigingen of typfouten.
Fotografie door Ellen Terrace, Noud Van Aken, Tinneke Lodeweyckx, Nicole den Harder, Jolien Quintyn, Maxime Hoofdt, mezelf en andere liefdevolle amateur fotografen. Video- en fotografie door Lucy De Bruijn en Yannick Van Aertselaer.
© 2021-2024 That’s Called Strategy | Alle rechten voorbehouden | BTW BE0801945421
Kumppani BV – Bommelsrede 13 – 9070 Destelbergen
Algemene Voorwaarden | Cookies | Privacy | Website design That’s Called Strategy