Blog
Wil jij groeien met je business? Wil jij de laatste trends binnen marketing ontdekken? Duik mee in onze kennis en tips & tricks.
Lees ons marketingblog!
Financieel strateeg Natascha van Dapper Ondernemen laat zien waarom winst niet hetzelfde is als cashflow, en hoe je als ondernemer écht strategisch investeert in marketing. No nonsense en met een gezonde portie realisme.
“Ik wil zo veel mogelijk mensen bereiken.” Het klinkt logisch: een brede doelgroep lijkt gelijk aan meer bereik, meer verkoop, meer groei. Maar in de praktijk werkt het net andersom. Hoe breder je doelgroep, hoe vager je boodschap. En hoe minder mensen zich écht aangesproken voelen. In deze blog ontdek je waarom scherp kiezen voor een doelgroep je marketing sterker maakt — en hoe je dat doet zonder jezelf te beperken. Lees verder en krijg concrete handvatten om jouw ideale klant helder te definiëren.
“Functionele cookies zijn de enige die je zonder toestemming mag plaatsen”, zegt juriste Iris Verrue van Legal Eyes. In deze aflevering ontdek je de juridische basis die élke ondernemer online op orde moet hebben – van cookiebeleid tot algemene voorwaarden. Geen wollige taal, maar praktische inzichten die je website meteen sterker maken.
Je wilt groeien, maar wordt je boodschap wel écht gezien?
In een wereld vol ruis is één contactmoment niet genoeg. Consistent communiceren is geen overdaad, het is noodzaak.
In deze blog leg ik je uit hoe je dit kan aanpakken.
Je boodschap is belangrijk, maar hoe die aanvoelt voor je klant maakt het echte verschil. Marketing met emotie en beleving zorgt voor herkenning, vertrouwen en connectie.
Hoe breng jij persoonlijkheid in je communicatie? Lees het in deze blog.
Strategie is geen buzzword. Het is je plan van aanpak om je doel te bereiken — helder, haalbaar en in actiepunten vertaald.
In deze blog leg ik uit wat strategie écht betekent.
Stap uit de schaduw, spring in de spotlights en word de go-to expert binnen je vakgebied.
Vul ons formulier in en ontvang een uitnodiging om een kennismakingsgesprek in te plannen.