
Frank van Art&Reno weet al jaren perfect hoe je een versleten betonvloer omtovert tot een strak eindresultaat. Zijn handen kunnen het, zijn hoofd kent elk detail. Maar zijn online verhaal? Dat miste kracht, structuur en vertrouwen.
Toen Frank bij That’s Called Strategy aanklopte, wist hij wat hij wilde:
De juiste klanten aantrekken, zonder telkens opnieuw te moeten bewijzen dat hij dé expert is.
We gingen samen aan de slag. En al na 1 week stond er een mega-opdracht op zijn naam.
Art&Reno had tonnen expertise, maar dat kwam online niet uit de verf.
We begonnen bij de basis: een nieuwe website. Geen standaardpagina, maar een strategisch fundament waarin vertrouwen, expertise en conversie centraal staan.
Wat we concreet deden:
Zo werd Art&Reno niet enkel een aannemer, maar een specialist die vertrouwen opwekt vanaf de eerste klik.
Naast de website kozen we voor een gerichte aanpak via LinkedIn. Niet zomaar posten om zichtbaar te zijn, maar wel strategisch communiceren naar beslissers: scholen, bedrijven en organisaties die écht passen bij Art&Reno’s aanbod.
We zetten in op:
Na amper één week was het raak:
Een grote klant voelde zich aangesproken, nam contact op via de nieuwe site en gaf een opdracht voor een volledig bedrijventerrein.
Dat is de kracht van strategische zichtbaarheid:
Niet méér roepen, maar beter vertellen.
Niet op iedereen mikken, maar de juiste mensen overtuigen.
Vul ons formulier in en ontvang een uitnodiging om een kennismakingsgesprek in te plannen.

Art&Reno heeft een fundament waarop ze kunnen verder bouwen.
Een merk dat staat. Een website die werkt.
En een marketingaanpak die Franks expertise eindelijk zichtbaar maakt voor de mensen die hij wil bereiken.
En wij? Wij blijven op de achtergrond beschikbaar: als klankbord, als strategisch partner, of als extra ondersteuning wanneer nodig.
Van ‘wij doen renovaties’ naar ‘wij zijn dé specialist in betonvloeren voor bedrijven’.
Dat is het verschil tussen “iets doen met marketing” en strategisch bouwen aan je merk.
Ben jij er klaar voor?
Let’s talk.
Vul ons formulier in en ontvang een uitnodiging om een kennismakingsgesprek in te plannen.
Alle prijzen weergegeven op de website zijn excl. btw. Prijzen zijn steeds onder voorbehoud van wijzigingen of typfouten.
Fotografie door Ellen Terrace, Noud Van Aken, Tinneke Lodeweyckx, Nicole den Harder, Jolien Quintyn, Maxime Hoofdt, mezelf en andere liefdevolle amateur fotografen. Video- en fotografie door Lucy De Bruijn en Yannick Van Aertselaer.
© 2021-2025 That’s Called Strategy | Alle rechten voorbehouden | BTW BE0801945421
Kumppani BV – Bommelsrede 13 – 9070 Destelbergen
Algemene Voorwaarden | Cookies | Privacy | Website design That’s Called Strategy