YAY, HET GRATIS E-BOOK “In 5 stappen naar meer klanten via social media” IS ONDERWEG NAAR JE MAILBOX

En ik heb nog een leuke deal voor je ...

IS JE IDEALE KLANT NOG EEN MYSTERIE?

Goed nieuws! Dan is de Client Clarity Masterclass ideaal voor jou.

Speciaal voor jou deze eenmalige aanbieding:
"client clarity masterclass"
Jouw niche bepalen met een helder stappenplan

Normale prijs: 59 euro
Nu (slechts) 29 euro

Speciaal voor jou deze eenmalige aanbieding:
"client clarity masterclass"
Jouw niche bepalen met een helder stappenplan

Normale prijs: 59 euro
Nu (slechts) 29 euro

De voordelen van een scherp gekozen doelgroep:

Tuurlijk, keuzes maken kan een uitdaging zijn, net als focus vinden. En wanneer het aankomt op het bepalen van je ideale klant, voelt het alsof je verdwaald bent in een doolhof.  Overal hoor je dat je moet kiezen, maar hoe doe je dat in hemelsnaam alleen? Gooi je twijfels overboord en schrijf je in voor dé interactieve live masterclass die je nichekeuze tot in de puntjes aanpakt.

Overal hoor je dat je moet kiezen, maar hoe doe je dat in hemelsnaam alleen?

Welkom in de exclusieve masterclass Client Clarity. Hier krijg je handige tools en waardevolle inzichten aangereikt om feilloos te bepalen wie je ideale klant is en hoe je op een effectieve manier kan inspelen op hun behoeften.

Klaar om je marketingstrategie naar een hoger niveau te tillen?  Dit is je ultieme kans om gerichter en efficiënter te werk te gaan.

Speciaal voor jou deze eenmalige aanbieding:
"client clarity masterclass"
Jouw niche bepalen met een helder stappenplan

Normale prijs: 59 euro
Nu (slechts) 29 euro

Speciaal voor jou deze eenmalige aanbieding:
"client clarity masterclass"
Jouw niche bepalen met een helder stappenplan

Normale prijs: 59 euro
Nu (slechts) 29 euro

Wat ze zeggen over deze masterclass:

“Met je doelgroep helder voor ogen slaag je erin om je bedrijf effectief te positioneren en je marketinginspanningen te concentreren.”

Dompel je onder in de masterclass & leer

  • Waarom het slim is om je ideale klant zorgvuldig te kiezen
  • Welke problemen je droomklanten moeten tackelen & wat hun behoeftes zijn
  • Welke content iets bij je ideale klant teweegbrengt
  • Welke doelgroep perfect met je matcht
  • Welke hulpvraag je oplost, zodat het voor iedereen meteen duidelijk is dat jij de expert bent

Het maakt niet uit of je 49 euro producten of 50.000 euro pakketten of diensten verkoopt.

Klanten die willen investeren, zoeken altijd naar iemand die kan leveren en duidelijk weet wat ze willen en wie ze zijn.

En deze klant blijft net zo lang zoeken totdat hij of zij de ideale match vindt.

Het brein van je klant denkt in specifieke problemen!

En de expert die aangeeft dat hij of zij de allerbeste keuze is om het probleem op te lossen, die verkoopt het makkelijkst.

Bvb. Jij hebt een schouderblessure opgelopen tijdens het zwemmen. Ga je dan naar een fysiotherapeut gespecialiseerd in schouderblessures en sporters of kies je dan een algemene dokter of fysiotherapeut die zowat gespecialiseerd is in alles?

Juist je kiest voor deze die gespecialiseerd is en de meeste ervaring heeft met jouw probleem.

Gooi je twijfels overboord en schrijf je in voor dé interactieve masterclass die je nichekeuze tot in de puntjes aanpakt.

Normale prijs: 59 euro
Nu (slechts) 29 euro

What's next?

✔️ Check je mail daar kan je jouw e-book – om meer bereik op social media – terugvinden

✔️Check ook je spam

✔️Volg me op Instagram of Linkedin voor waardevolle tips en inspiratie

Hi, ik ben Valérie …

… en ik creëerde deze game-changing checklist. Als gepassioneerde marketingexpert help ik ambitieuze ondernemers zoals jij bij hun online marketing, zodat ze een verpletterende indruk
maken met hun digitale merk. Impact creëren is m’n ding en samen smeden we een ijzersterk en stressvrij marketingplan.

Met een master en postgraduaat op zak, aangevuld met maandelijkse bijscholingen, ben ik de ervaren marketeer die ervoor zorgt dat jij en je bedrijf next level kunnen gaan. 

Bovendien hou ik van doeners die vastberaden zijn om te slagen en grenzen te verleggen. Durf jij het aan om je bedrijf een duwtje in de rug te geven en je dromen werkelijkheid te laten worden?